پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۷ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه مذهبی دارالصادقیون

اللّهُمَّ صَلِّ عَلى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ خازِنِ العِلْمِ الدَّاعی إِلَیْکَ بِالحَقِّ النُّورِ المُبِینِ،. اللّهُمَّ وَکَما جَعَلْتَهُ مَعْدِنَ کَلامِکَ وَوَحْیِکَ وَخازِنَ عِلْمِکَ .
هدف از خلقت عالم معرفت و عبادت خداوند متعال است, و غرض از بعثت انبیاء از آدم تا خاتم تحقق آن است, رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) برای تعلیم و تربیت بشریّت به معرفت و عبادت ,قرآن و کسی که نزد او علم تمام قرآن است به یادگار گذاشت.
هرچند حوادث روزگار نگذاشت مفسّر معصومِ قرآن, پرده از حقایق کتاب خدا بردارد ولی در فرصت کوتاهی که برای ششمین اختر فرزوان آسمان هدایت پیش آمد,شاهراه مذهب حق را برای رهروانِ از خلقت باز کرد , و فطرت تشنه انسانیت را به آب حیات عبادت و معرفت سیرآب کرد.
امید است پیروان مذهب حق روز عزای آن حضرت, آنچه در توان دارند در مراسم سوگواری انجام دهند تا مشمول دعای مستجاب او شوند که فرمود((رحم الله من احیی امرنا)) رحمتی که سرمایه ی سعادت و وسیله ی نجات از شدائد برزخ و قیامت است.
در راستای جنگ نرم و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مقابله با تهاجمات فرهنگی که ایمان مسلمین را نشانه رفته است و سعی در تخریب عقاید و افکارمان دارد در فضای مجازی پایگاه مذهبی دارالصادقیون را در سرزمین تکریم مقام عالی امام صادق علیهالسلام شهرستان رفسنجان (دارالصادقیون) ،راه اندازی نموده ایم.که وظیفه خود را در قبال احیای اندیشه های والای اهل بیت(علیهم السلام) و حفظ ارزش ها و دفاع از مبانی فکری انقلاب واسلام انجام داده و مطالبی سودمند برای کسانی که جویای حقیقت هستند ارائه نماییم.امیدواریم که شما خوانندگان عزیز با نظرات سازنده خود محبین صادق الائمه علیه السلام را ، در راستای عمل به وظیفه یاری نمایید. این پایگاه در راستای جنگ نرم و تبلیغات حرکت کاروان صادقیه در رفسنجان راه اندازی شده است وبیشتر مطالب آن در خصوص توسل وعشق به اهل بیت و احیای اندیشه های والای اسلام ناب محمدی و تکریم مقام عالی ارباب امام جعفر صادق (علیه السلام) می باشد.
آدرس:استان کرمان ، شهرستان رفسنجان
حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق
احمدتقی نژاد

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۴۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر

مناسبتهای اسلامی

محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر ۰ نظر

 محرم راز دل بلاجویان و حرم مصفای اهل دل است، محرم نقطه پرگار اهل ولایت ، محرم کتاب خون و شهادت، شور و شعور و کتاب عشق و شکوه شقایق شیدایی و کتاب غلبه نور بر ظلمت و جهل و نادانی است.

همایش شیرخوارگان حسینی درجوارآستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین اشرف برگزار میگردد

امامزاده سیدجلال الدین اشرف

همایش شیرخوارگان حسینی  درجوارآستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین اشرف برگزار میگردد ۰ نظر

همایش شیرخوارگان حسینی  همزمان با سراسر کشور در صبح جمعه ساعت 9صبح نخستین روز از ماه محرم تجمع شیرخوارگان حسینی در قالب طرح بصیرت عاشورایی در جوار حرم مطهر امامزاده سیدجلال الدین اشرف نوق رفسنجان بعد از دعای ندبه  بامداحی حاج آقاعظیمی برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی درآستان مقدس امامزاده سیدکافی علیه السلام برگزار می‌شود

امامزاده سید کافی علیه السلام

همایش شیرخوارگان حسینی درآستان مقدس امامزاده سیدکافی علیه السلام  برگزار می‌شود ۰ نظر

همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، همایش شیرخوارگان حسینی درآستان مقدس امامزاده سیدکافی علیه السلام  روستای کافی آباد از توابع بخش خضر آباد استان یزد  برگزار می‌شود.

به گزارش آقای محمدی از امنای امامزاده سیدکافی  به‌مناسبت فرا رسیدن نخستین جمعه از ماه محرم به‌عنوان روز جهانی حضرت علی اصغر(ع)، همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور، صبح جمعه 31 شهریور ماه،1396  درآستان مقدس امامزاده سیدکافی علیه السلام با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید فتح ا... خامسی و با مداحی مداح اهل بیت آقای وطن خواه برگزار می‌شود.

در این همایش صدها  نفر از مادران به همراه فرزندان خردسال خود، با پوشش‌های سبز و پیشانی‌بندهایی با مضمون یا حضرت علی اصغر (ع)، به‌یاد حضرت علی اصغر (ع)، به عزاداری می‌پردازند.


حرکت قافله عزا در آستان مقدس امامزاده سید کافی (ع) به روایت تصویر

امامزاده سید کافی علیه السلام

حرکت قافله عزا در آستان مقدس امامزاده سید  کافی (ع) به روایت تصویر ۱ نظر

 به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم حرکت قافله عزای سالار شهیدان با حضور کلیه هیات های بخش خضرآبادبه سمت آستان مقدس امامزاده سید کافی (ع)  آغاز گردید 

سیاه پوش کردن مساجد محله صادقیون در استقبال از ماه محرم

تصاویر و مراسم محله صادقیون

سیاه پوش کردن مساجد محله صادقیون در استقبال از ماه محرم ۰ نظر
با نزدیک شدن به ایام ماه محرم  در کشور ما هیات های عزاداری مشغول تغییر چهره مساجد و تکایا برای استقبال از ماه محرم هستند.

پیر و جوان با نصب پارچه سیاه و پرچم های منقش به اسامی ائمه اطهار و حضرت ابوالفضل(ع) و زدودن گرد غبار از وسایل تکایا و مساجدخود را برای آغاز ماه محرم آماده می کنند.

به گزارش پایگاه مذهبی دارالصادقیون  جوانان محله صادقیون  رفسنجان  همانند سراسر کشور در آستانه ماه غم و اندوه اهل بیت(ع)، آماده میزبانی ماه محرم می شوندو مسجد صاحب الزمان (عج) و مسجد امام حسین علیه السلام روستای حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق   را سیاهپوش کردند .

اولین یادواره شهید محله صادقیون رفسنجان در روستای حسن اباد صادق الائمه علیه السلام نوق برگزار شد+ تصاویر

تصاویر و مراسم محله صادقیون

اولین یادواره  شهید محله صادقیون رفسنجان  در روستای حسن اباد صادق الائمه علیه السلام نوق برگزار شد+ تصاویر ۰ نظر

اولین یادواره  شهید محله  صادقیون رفسنجان  با حضور  جمعی از پرسنل حوزه مقاومت امام جعفر صادق علیه السلام و فرماندهان پایگاههای شهید باهنر اسماعیل آباد نوق و شهید بهشتی شمس آباد نوق و شهیدان بهامین و علیرضایی جعفرآباد نوق  ،جمعی از مسئولین و شوراهای اسلامی و دهیاران و هیئات مذهبی  منطقه و  با حضور پرشور مردم شهید پرور  نوق   روز سه شنبه 28 شهریورماه 1396 بعد از نماز مغرب و عشاء  در  روستای حسن آباد صادق الائمه علیه السلام  نوق رفسنجان برگزار شد.

آداب خاص توبه و استغفار

آموزه های دینی و مذهبی

آداب خاص توبه و استغفار ۰ نظر
امام صادق (علیه السلام) می‏فرماید: «هر بنده ‏ای که گناهی کرد، پس برخیزد و طهارت کند (وضو بگیرد) و دو رکعت نماز بخواند و از خداوند طلب آمرزش نماید، بر خدا است که توبه ‏اش را بپذیرد، چون خود فرموده ‏است: هر کس کار زشتی کند یا به خودش ستم نماید، پس استغفار کند، خدا را آمرزنده و مهربان می‏یابد

دلیل وجود پرده بکارت در دختران

آموزه های دینی و مذهبی

دلیل وجود پرده بکارت در دختران ۰ نظر

خلاصه پرسش

الف. دلیل وجود پرده بکارت در دختران چیست تا بر خلاف پسران حتی با یک بار گناه، آبرویشان تا آخر رفته و توبه نیز برای برگرداندن آبرو کارساز نباشد؟ ب. آیا مردان با مشاهده فقدان بکارت، می توانند همسرانشان را متهم کنند؟

نظر مراجع در رابطه با بازی شطرنج و پاسور

آموزه های دینی و مذهبی

نظر مراجع در رابطه با بازی شطرنج و پاسور ۰ نظر

اگر مکلّف تشخیص دهد که در حال حاضر شطرنج از آلات قمار محسوب نمی شود، ساخت و خرید و فروش و بازی با آن بدون شرط بندی اشکال ندارد. همچنین با فرض مذکور، آموزش آن هم بدون اشکال است.