پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۷ ق.ظ

درباره سايت

پایگاه مذهبی دارالصادقیون

اللّهُمَّ صَلِّ عَلى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ خازِنِ العِلْمِ الدَّاعی إِلَیْکَ بِالحَقِّ النُّورِ المُبِینِ،. اللّهُمَّ وَکَما جَعَلْتَهُ مَعْدِنَ کَلامِکَ وَوَحْیِکَ وَخازِنَ عِلْمِکَ .
هدف از خلقت عالم معرفت و عبادت خداوند متعال است, و غرض از بعثت انبیاء از آدم تا خاتم تحقق آن است, رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) برای تعلیم و تربیت بشریّت به معرفت و عبادت ,قرآن و کسی که نزد او علم تمام قرآن است به یادگار گذاشت.
هرچند حوادث روزگار نگذاشت مفسّر معصومِ قرآن, پرده از حقایق کتاب خدا بردارد ولی در فرصت کوتاهی که برای ششمین اختر فرزوان آسمان هدایت پیش آمد,شاهراه مذهب حق را برای رهروانِ از خلقت باز کرد , و فطرت تشنه انسانیت را به آب حیات عبادت و معرفت سیرآب کرد.
امید است پیروان مذهب حق روز عزای آن حضرت, آنچه در توان دارند در مراسم سوگواری انجام دهند تا مشمول دعای مستجاب او شوند که فرمود((رحم الله من احیی امرنا)) رحمتی که سرمایه ی سعادت و وسیله ی نجات از شدائد برزخ و قیامت است.
در راستای جنگ نرم و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مقابله با تهاجمات فرهنگی که ایمان مسلمین را نشانه رفته است و سعی در تخریب عقاید و افکارمان دارد در فضای مجازی پایگاه مذهبی دارالصادقیون را در سرزمین تکریم مقام عالی امام صادق علیهالسلام شهرستان رفسنجان (دارالصادقیون) ،راه اندازی نموده ایم.که وظیفه خود را در قبال احیای اندیشه های والای اهل بیت(علیهم السلام) و حفظ ارزش ها و دفاع از مبانی فکری انقلاب واسلام انجام داده و مطالبی سودمند برای کسانی که جویای حقیقت هستند ارائه نماییم.امیدواریم که شما خوانندگان عزیز با نظرات سازنده خود محبین صادق الائمه علیه السلام را ، در راستای عمل به وظیفه یاری نمایید. این پایگاه در راستای جنگ نرم و تبلیغات حرکت کاروان صادقیه در رفسنجان راه اندازی شده است وبیشتر مطالب آن در خصوص توسل وعشق به اهل بیت و احیای اندیشه های والای اسلام ناب محمدی و تکریم مقام عالی ارباب امام جعفر صادق (علیه السلام) می باشد.
آدرس:استان کرمان ، شهرستان رفسنجان
حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق
احمدتقی نژاد

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

مراسم ختم خادم الصادق کربلایی حمید حسینی+تصاویر

تصاویر و مراسم محله صادقیون

مراسم ختم  خادم الصادق کربلایی حمید حسینی+تصاویر
مراسم ترحیم خادم الصادق مرحوم کربلایی حمید حسینی  روز دوشنبه مورخ 2/ 5 /1396 با حضور محبین اهل بیت عصمت و طهارت در مسجد صاحب الزمان (عج) محله صادقیون رفسنجان روستای حسن آباد صادق الائمه علیه السلام  نوق رفسنجان برگزار گردید.

 مراسم ترحیم خادم امام صادق علیه السلام  با قرائت قرآن توسط قاریان کلام الله  و با مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت  حاج عباس ملایی و با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی  و با اجرای کربلایی علی مومنی یادگار جبهه و جنگ اجرا گردید . پس از انجام مراسم  جمع حاضر با همراهی بازماندگان  در سرار مزارشان در جوار آستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین  حضور یافته و با قرائت فاتحه ای یادشان را گرامیداشتند و در آنجا مداح اهل بیت آقای حاج محمد نقوی با ذکر مرثیه در سوگ مصائب اهل بیت اشک ماتم ریختند. 

به گزارش پایگاه مذهبی دارالصادقیون  کربلایی حمید حسینی از پایه گذاران کاروان صاقیه و از بانیان مراسم شام غریبان امام صادق علیه السلام   در محله صادقیون رفسنجان بود . مرحوم کربلایی حمید حسینی با اینکه عضو تکنسینهای فوریتهای پزشکی و مسئول پایگاه  بین جاده ای مهدی آباد نوق رفسنجان  بود  ولی ایشان عمر خویش را وقف عشق  به ساحت مقدس  امام صادق علیه السلام  صرف نمودند.
 ایشان پس از پایان خدمت مقدس سربازی عضو انجمن محبین صادق الائمه علیه السلام  شدند  و در سال 1378 جز هیئت 5 نفره ای که از روستای حسن آباد صادق الائمه علیه السلام محضر آیت الله العظمی حاج شیخ حسین  وحید خراسانی  شرفیاف شدند  و پس از تحویل پرچم عزای صادق آل محمد در محضر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  با پسر عمویشان آقای وحید حسنی  تعهدی بست که با یاری خداوند متعال در شام غریبان امام صادق علیه السلام  غذای تبرکی برای عزاداران امام صادق تهیه نمایند که ایشان از سال 1388 با کمک برادرش مهندس محمد رضا حسینی و پسر عمویشان  وحید حسینی به تعهد خویش وفادار ماندند. 
 ایشان  در تمامی  برنامه های مناسبتهای اسلامی و مراسم معنوی اعتکاف شرکت میکردند  سرانجام بیش از دو سال گرفتار  بیماری سرطان  ریه بود سرانجام در ایام صادقیه  (ایام  شهادت امام صادق علیه السلام  27 شوال )دعوت حق را لبیک گفتند و به دیار باقی شتافتند.وبا اربابشان  امام صادق علیه السلام  محشور گردیدند   یاد و خاطرش گرامی باد و روحشان شاد. 
تصاویری از مراسم ختم خادم الصادق کربلایی حمید حسینی از پایه گذاران کاروان صادقیه و بانی مراسم صادقیه در پایین مشاهده میکنید.

نظرات (۶)

  1.  سلام آقای تقی نژاد پیامی دارم  ترا به امام صادق بدستشان برسانید من خجالت میکشم که خودم را معرفی کنم. خداوند حمید را رحمت کند . من قبلا شنیده بودم هرکه به امام صادق خدمت میکندخدا او را عزیز میکند ولی وقتی که بیماری و رنج حمید  را دیدم  حقیقت زده شدم حتی 2 سال در کاروان صادقیه نیامدم  وقتی که فهمیدم برادرش محمدرضاسوخته است  به خدا دیگر نماز نخواندم  و شرب خمر میکردم ولی مرگ این جوان  مرا هوشیار کرد  اول چقدر مردم به او احترام کردند  و دیگر اینکه مرگ ایشان درسوم امام صادق قرار گرفت که خانواده ایشان که برای امام صادق خرج میدهند همان خرج را به عنوان سالگرد حمید قرار دهند. و دیگر خوابی برایش دیدم که مرا هوشیار کرد . خواب دیدم  حمید با پیرمرد سیدی که چهره اش سفید و سرخ گونه بود  در قصری همسایه بودند  که هیچ اثری از بیماری در وجودش نبود . او گفت با این سید   همسایه شدم   من از او سوال کردم حمید حالت چطور است . گفت چند مدت است که از مرگ می ترسیدم   وقتی دیرشب  روح از بدنم جدا شد مثل اینکه زنجیری را از گردنم باز کردند  یا کفش تنگی را از پایم باز میکنند راحت شدم  وقتی مرا داخل قبر گذاشتند   امام صادق  را دیدم  که امام صادق مرا در آغوش گرفت و به مامورین گفت حساب  حمید با ما است من خودم  به جایش حساب میکنم  او در دنیا فکرش با ما بوده چطور ما از او غافل باشیم . حمید  به من نشانی داد و گفت  به پدر و مادرم بگویید  مرا حلال کنید  من همیشه  با ترسم  شما را اذیت میکردم   وقتی اربابم امام صادق را دیدم  آرزو میکردم ای کاش زودتر ارباب راملاقات کرده بودم.  من به امام صادق گفتم برادرم سوخته  اذیت میکشه میشود او رابه نزد خود بیاورید او فرمود نه  زود است  ما ماموریتی به گردنش نهاده ایم تا ماموریتش راانجام ندهد نمی آید ولی طرف حساب او با ماست. وقتی که از خواب بیدار شدم نمیخواستم خوابم را تعریف کنم و هر روز به این و آن پاسخگو باشم وقتی که مراسم را دیدم که جواد زینلی عکس میگیرد  گفتم به صورت نظر میگذارم  شما اول نظر را به آنها بگویید اگر خواستند تایید کنید و گر نخواستند تایید نکنید. به خدا قسم من از دیر شب عاشق امام صادق شدم  خدا را شاهد میگیرم تمام  آهنگها و فیلمهای گوشیم را که مبتذل بوده پاک کردم و تصمیم گرفتم نماز و روزه قضایم را به جا بیاورم و همیشه نماز بخوانم . حقیقتش چندی پیش در فضای مجازی آقای وحید خراسانی کلیپی گذاشته بود راجع ثواب عزاداری برای امام صادق . ولی من پیش خود گفتم این پیرمرد پیر شده و فراموشی گرفته و هزیان میگوید  دیگر اینکه شما مراببخشید  به خدا من همیشه شما را احمق و دیوانه حساب میکردم ولی الان  فهمیدم که احمق و نادان من بودم  که عقلم را به ماهواره داده بودم. و از مذهب خود غافل. آقای تقی نژاد به خدا اگر پیغامم را نگویید مدیون حمید هستید  با تشکر  ما را هم دعا کنید.
  2. خدا او را بیامرزد  او انسان خوبی بود که چنین مراسم باشکوهی برایش گرفتند  او انسان چشم پاک و امین مردم  بود . روحشان شاد
  3. اگر از حق نگذریم خدابیامرز نجیب و دلرحم ترین عضو پایگاه 115 بوده البته بچه های پایگاه همه خوبند .
  4. سلام  من نظر بنده خدا را تایید میکنم  حقیقتش من هم  وقتی گرفتاریهای برادران حسینی را دیدم  به امام صادق شک داشتم ولی وقت  محبت حمید حسینی را در قلب مردم دیدم  گفتم واقعا امام صادق او را عزیز گردانده گرچه من خواب ندیدم ولی باور دارم که ایشان میهمان امام صادق است
  5. سلام در بین بچه های 115 منطقه نوق با اخلاص ترین بود  با بیماران مهربان ترین  بود   با دوستان دست دلواز ترین بود  روحش شاد
  6. سلام خدمت برادر بزرگوارم اقاسید احمد تقی نژاد

    از دست دادن دوست گرامیتان را تسلیت میگویم مطمئن هستم که ایشان مهمان سفره گسترده امام صادق(ع) هستن روحش شاد و قرین رحمت الهی ؛ از شما برادر خوبم که خود را وقف خدمت به اربابت امام صادق (ع) کرده ای التماس دعا دارم ازتون خواهش میکنم ماراهم دعا کنید مثل شما عاشق وشیدای اهلبیت پیامبر (ص) بشویم
    • پاسخ:

      سلام خواهر بزرگوار  تشکر از ابراز محبتتان در پناه حق پایدار باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی