پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۸ ب.ظ

درباره سايت

پایگاه مذهبی دارالصادقیون

اللّهُمَّ صَلِّ عَلى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ خازِنِ العِلْمِ الدَّاعی إِلَیْکَ بِالحَقِّ النُّورِ المُبِینِ،. اللّهُمَّ وَکَما جَعَلْتَهُ مَعْدِنَ کَلامِکَ وَوَحْیِکَ وَخازِنَ عِلْمِکَ .
هدف از خلقت عالم معرفت و عبادت خداوند متعال است, و غرض از بعثت انبیاء از آدم تا خاتم تحقق آن است, رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) برای تعلیم و تربیت بشریّت به معرفت و عبادت ,قرآن و کسی که نزد او علم تمام قرآن است به یادگار گذاشت.
هرچند حوادث روزگار نگذاشت مفسّر معصومِ قرآن, پرده از حقایق کتاب خدا بردارد ولی در فرصت کوتاهی که برای ششمین اختر فرزوان آسمان هدایت پیش آمد,شاهراه مذهب حق را برای رهروانِ از خلقت باز کرد , و فطرت تشنه انسانیت را به آب حیات عبادت و معرفت سیرآب کرد.
امید است پیروان مذهب حق روز عزای آن حضرت, آنچه در توان دارند در مراسم سوگواری انجام دهند تا مشمول دعای مستجاب او شوند که فرمود((رحم الله من احیی امرنا)) رحمتی که سرمایه ی سعادت و وسیله ی نجات از شدائد برزخ و قیامت است.
در راستای جنگ نرم و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مقابله با تهاجمات فرهنگی که ایمان مسلمین را نشانه رفته است و سعی در تخریب عقاید و افکارمان دارد در فضای مجازی پایگاه مذهبی دارالصادقیون را در سرزمین تکریم مقام عالی امام صادق علیهالسلام شهرستان رفسنجان (دارالصادقیون) ،راه اندازی نموده ایم.که وظیفه خود را در قبال احیای اندیشه های والای اهل بیت(علیهم السلام) و حفظ ارزش ها و دفاع از مبانی فکری انقلاب واسلام انجام داده و مطالبی سودمند برای کسانی که جویای حقیقت هستند ارائه نماییم.امیدواریم که شما خوانندگان عزیز با نظرات سازنده خود محبین صادق الائمه علیه السلام را ، در راستای عمل به وظیفه یاری نمایید. این پایگاه در راستای جنگ نرم و تبلیغات حرکت کاروان صادقیه در رفسنجان راه اندازی شده است وبیشتر مطالب آن در خصوص توسل وعشق به اهل بیت و احیای اندیشه های والای اسلام ناب محمدی و تکریم مقام عالی ارباب امام جعفر صادق (علیه السلام) می باشد.
آدرس:استان کرمان ، شهرستان رفسنجان
حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق
احمدتقی نژاد

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

اقدام عجولانه

اجتماعات دینی و مذهبی

اقدام عجولانه


نماز جمعه یازدهم مرداد98 شهرصفائیه به امامت حجت‌الاسلام اصغر توکلی  در محل مصلای امام خامنه ای این شهراقامه گردید.

امام‌ جمعه در خطبه اول جمع آوری اعمال را سخت و نگهداری آن راسخت ترتوصیف کرده و یکی ازراه های رسیدن به مقام متقین  را رعایت نباید های زندگی دانسته وبا اشاره به اینکه با وجود اعمال فراوان کمتر در جهت معنویت رشد می کنیم افزود نبایدها وخرابکاری های زندگی ازقبیل زخم زبان ؛ آبروریزی ؛ ظلم به خانواده واجتماع؛  انبوه اعمال وبایدها را می سوزاند. خطیب جمعه در خطبه دوم مشکلات فرهنگی اجتماعی ؛ اقتصادی وخانوادگی را از عوامل بی رغبتی جوانان به ازدواج برشمرده وخانواده ها را از مسابقه اشرافی گری ؛ تفاخر وچشم وهم چشمی در ازدواج جوانان برحذر داشته وگفت معیار ثروت همسروتشخّص اجتماعى ضربه مهلکی بر پیکره وجنبه قدسی ازدواج است امام جمعه صفائیه با بیان اینکه ائمه‌ علیهم السلام با جهاد خودشان هر کدام برگی بر تاریخ پر افتخار اسلام افزودند، و امام جواد هم گوشه‌ی مهمی از جهاد همه جانبه‌ی اسلام را در عمل خود پیاده کرد و درس بزرگی را به ما آموخت اظهارداشت آن درس بزرگ این است که در هنگامی که در مقابل قدرتهای منافق و ریاکار قرار می‌گیریم، باید همت کنیم که هوشیاری مردم را برای مقابله‌ی با این قدرتها برانگیزیم .

حجت الاسلام توکلی با تاکید براینکه راهبرد گفتمان مقاومت و بازدارندگی، تنها مسیر دستیابی به قله پیروزی و موفقیت است ؛ ازاقدام عجولانه، ترامپ درتحریم وزیر امور خارجه ایران بشدت انتقاد کرده  وخاطرنشان کرد آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نقاب تزویررا ازچهره خود برداشته و نشان داد فاقد قدرت منطق است و طرح موضوع مذاکره، صرفاً یک بازی مسخره سیاسی است.

 تماشاخانه تصویر

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی